2011. július 10., vasárnap

Padlizsánkrém, cukkinikrém

Padlizsánkrém:
Egy padlizsánt meghámoztam, apró kockákra vágtam, megsóztam és állni hagytam jó 20 percig. Közben vöröshagymást karikákra vágtam (de lehet sztem aprora is vágni), kis olivaolajon megpiritottam, rádobtam a padlizsánkockákat, rányomtam kb. 4-5 gerezd fokhagymát, sóztam, borsoztam és a könyv egész paradicsomokat ir, de nekem az nem volt itthon, így paradicsompürét tettem rá. Összerottyantottam, majd mikor kihült, botmixerrel pépesítettem. Isteni szerintem, megunhatatlan. :)))

Cukkinikrém:
Két közepes nagyságú cukkinit megmostam, apró kockákra vágtam és két evőkanál olivaolajon puhára pároltam, majd villával összenyomkodtam. Közben egy kisebb fej hagymát felkockáztam, összekevertem a cukkini darabokkal, tettem rá két teáskanál paradicsompürét, egy teáskanál mustárt, sót és én még receptem kívül egy kis fokhagymát is nyomtam bele. A recept szerint ezt jól össze kell keverni és ha kihűlt a hűtőbe rakni, de én botmixerrel kicsit összeturmixoltam, így még krémesebb lett. Három napig áll el a hűtőben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése